bandcamp

20.1.24

Ce va fi va fi

Uită-te-n ochii mei,
mă, boule!
Ascultați de mine 
Shiva
fi bine.
că va fi bine
...sunt doar un
an...
Sunt timp, spațiu 
și preistorie
geografie, chimie și
palme d'Or
pe ogor 
risipind bunătate 
de avere,
de timp 
spațiu și 
istorie
concentrate în punct
fix, neclintit 
nestrămutat
de nimeni 
altcineva decât de
mâna mea și 
privirea dreaptă.
Scot leii din 
piatra seacă.
Mă bat cu dracul
pentru dramul ăla 
de libertate
la care țin
când mă duc acasă 
senin
și îmi ling rana,
liber de fier, 
fiere și vin,
zâmbind la cer
sincer, 
la fel de senin
și iute 
la mânie ca și mine.
Știu, fac deranj...
dar parcă voi 
așa aranjați...,
deștepți închipuiți,
mai tare deranjați
ordinea firească 
a lucrurilor și
pătrățelul în care 
stau cuminte...
...am zis.
Pentru că am
plecat pe poteca 
lu' tata,
nu pe a mea, 
sunt acum în
zarcă.
Dac-aș pleca iar
pe-a ta 
nu pe a mea
aș sta în ea încă 
o dată
pe când eu 
în zarca mea 
am de gând
să aud muzica 
îngerilor în... 
ceva timp...
cu bine, rău și 
Dumnezeu
la masă.
Doamne ajută!
Multă sănătate!
2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu